گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

شرایط اخذ ویزای شینگن چیست؟

mahshid tavayef | دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۱ نظر

شرایط اخذ ویزای شینگن با توجه به سیاست های هر سفارتخانه ، نوع سفر متقاضی و نوع ویزا متفاوت است پس از این رو شرایط اخذ ویزای شینگن برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. سابقه سفر، وضعیت تاهل، اشتغال و سن متقاضی از جمله شرایط تاثیر گذار در دریافت ویزای شینگن هستند. کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی آنامهرپرواز برای متقاضیانی که می خواهند به محدوده شینگن سفر کنند تمام شرایط لازمه را جهت دریافت ویزای شینگن بررسی می نمایند و در صورت مطلوب بودن شرایط و داشتن مدارک مناسب اقدامات بعدی جهت اخذ ویزا را انجام خواهند داد، که در اکثر موارد توصیه های ما به متقاضیان منجر به اخذ ویزای شینگن شده است، اما اگر مواردی در رابطه با کم و کیف و نقص مدارک مشاهده گردد مشاورین ما آن را با شما در میان خواهند گذاشت. این بررسی ها صرفا به دلیل بالابردن شانس شما برای ویزا گرفتن است.
شما تصور کنید مسافری زیر 30 سال تقاضای ویزای شینگن داشته باش، که تا به حال سابقه سفر به اروپا را نداشته، گردش حساب و مدارک مالی خوبی هم جهت ارائه به سفارت ندارد خوب با این شرایط شانس این فرد برای ویزای شینگن بسار پایین است اما اگر خودش بخواهد ما برایش درخواست ویزای شینگن را انجام خواهیم داد.

  • mahshid tavayef

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی