گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

نحوه اخذ ویزای مولتی کانادا

mahshid tavayef | پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر
 

نحوه اخذ ویزای مولتی کانادا

اخذ ویزای کانادا به صورت آنلاین | اخذ ویزای کانادا به صورت حضوری

اگر متقاضی اخذ ویزای مولتی کانادا هستید باید درخواست خود را به صورت حضوری و یا آنلاین به سفارت کانادا ارائه نمایید. از آنجایی که کشور کانادا در ایران سفارت ندارد ایرانیان متقاضی دریافت این ویزای می توانند به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت مدارک خود را برای سفارت ارسال نمایند، اما اگر تمایل داشته باشید که به صورت حضوری مدارک خود را ارسال نمایید باید به یکی از دفاتر انگشت نگاری و یا سفارت کانادا در یکی از کشورهایی که کانادا در آنجا سفارت دارد مراجعه نموده ومدارک خود به صورت حضوری ارائه نمایید.

اخذ ویزای کانادا به صورت حضوری

این روش به صورت حضوری می باشد ومراحل آن مانند روش آنلاین بوده اما با تفاوت اینکه در این مرحله متقاضی مستقیما به دفاتر وک کانادا در یکی از کشورهایی که کانادا سفارت دارد مراجعه می کند و مدارک خود رابه صورت حضوری ارائه می دهد و امور انگشت نگاری و عکسبرداری خود را هم در آنجا انجام میدهد و در آخر هزینه بررسی پرونده و انگشت نگاری را به صورت نقدی پرداخت می نماید وبه مدت 2 هفته تا 3 ماه بعد منتظر دریافت جواب ویزای خود میشود.تایید و یا ریجکتی ویزا در این مدت از طرف سفارت اعلام می شود در صورتی جواب سفارت در مورد ویزا مثبت بوده باشد متقاضی می بایست پاسپورت خود راجهت الصاق ویزای کانادا به یکی از دفاتر وک کانادا پیکاپ نماید.
خوب با مطالعه متن بالا حتما متوجه شدید که خود شما هم میتوانید بدون مراجعه به کارگزاران ویزا مثل شرکت آنامهرپرواز جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید. ولی خوب ما به شما پیشنهاد میکنیم که این کار را به متخصصان این امر به دلیل ریسک بالای ریجکتی ویزا بسپارید، زیرا آنها تجربه لازم و کافی در بررسی و چیدمان مدارک شما جهت ارائه به سفارت دارند وشانس شما را جهت اخذ ویزای مولتی کانادا بالاتر می برند ولی اگر خودتان جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید ریسک ریجکتی ویزای شما به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی و یا وجود نقص در پرونده و مدارکتان بیشتر می شود..

اخذ ویزای کانادا به صورت آنلاین

این روش به صورت الکترونیکی میباشد بدین صورت که متقاضیان ویزای کانادا مدارک خود را به صورت الکترونیکی برای افسران ویزای کانادا ارسال می کنند و از طریق درگاه سایت هزینه انگشت نگاری و بررسی پرونده خود را به صورت انلاین پرداخت می نمایند. پس از آن جهت انگشت نگاری به دفاتر وک کانادا در  یکی از کشورهایی که کانادا در آنجا سفارت دارد مثل گرجستان، استانبول، آنکارا، باکو، ارمنستان سفر می کنند و پروسه انگشت نگاری و عکسبرداری خود را انجام می دهند. سمت افسران ویزا مدارک ارسال شده متقاضیان را بررسی می نمایند و پس از آن یک بازه 2 هفته تا 3 ماه جواب تایید و یا ریجکتی ویزای کانادا را اعلام میکنند،در این مرحله در صورتی که باپاسخ ویزای مثبت باشد متقاضی باید پاسپورت خود راجهت الصاق ویزای کاناد به یکی از دفاتر وک کانادا پیکاپ نماید.

درخواست آنلاین ویزای مولتی کانادا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی