گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

ویزای مولتی کانادا

mahshid tavayef | پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر
اگر قصد  سفر به کانادا را داریدحتما مطلع هستید، صرف نظر از اینکه سفر شما توریستی باشد یا گردشگری، تحصیلی باشد یا سرمایه گذاری، وحتی جهت ملاقات اقوام  و خانواده باشد، جهت ورود به این کشور نیاز به ویزای کانادا که مجوز ورود شما به این کشور است را دارید.
از سال 2015 میلادی، اداره مهاجرت کانادا ویزای مولتی کانادا را جهت ورود و خروج راحت تر دو گروه از متقاضیان توریستی، که یک گروه افرادی بودند که به دلایل قابل قبول کنسولگری به صورت مداوم به کانادا سفر میکردند و گروه دیگر والدین و پدربزرگ ، مادربزگ هایی بودند که فرزندانشان اقداماتی را جهت مهاجرت به کانادا برایشان انجام داده بودند در نظر گرفت. اما امروزه شاهد این هستیم که افرادی که در خارج از دو طیف عمده سفر به کانادا هستند هم می توانند جهت اخذ ویزای مولتی کانادا اقدام نمایند .و در حال حاضر براساس قوانین اداره مهاجرت کانادا تمامی ویزاهای توریستی کانادا برای اتباع ایرانی به شکل ویزای مولتی صادر می شود که به آن ویزای چند بار ورورد و یا ویزای 5 ساله کانادا می گویند.
ویزای مولتی کانادا همان ویزای توریستی کانادا است با تمام شرایط ویزای توریستی تنها با این تفاوت یا بهتر بگوییم مزیت که دارندگان این نوع ویزا می توانند تا زمان اعتبار پاسپورتشان هر زمان که خواستند وارد کشور کانادا شوند و به مدت شش ماه در این کشور اقامت داشته باشند .
از آنجایی که پاسپورت های ایرانی 5 سال اعتبار دارند این ویزا را در ایران به عنوان ویزای 5 ساله می شناسند.حال اگر کسی پاسپورتش 10 سال اعتبار داشته باشد ویرایش 10 ساله خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی