گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

مراحل اخذ ویزای شینگن

mahshid tavayef | دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر
1.تعیین وقت جهت مصاحبه
اولین مرحله جهت دریافت ویزای شینگن تعیین وقت از سفارتی است که شما قرار است ویزای شینگن خود را ازآن کشور دریافت کنید، تعیین وقت بسته به سفارت کشور مقصد به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری انجام می شود. تعیین وقت مصاحبه با توجه به اینکه سفارت ها وقت عادی به متقاضیان می دهند معمولا بایدحداقل دو ماه قبل از تاریخ سفرتان جهت تعیین وقت سفارت و مصاحبه اقدام نمایید. اما در شرایطی مثل قضیه پزشکی و شرایطی خاص به صلاحدید خود سفارت وقت فوری جهت مصاحبه به متقاضی داده می شود.خوب در این مرحله تعیین وقت انجام میشود و شما باید در تاریخ مشخص شده جهت ارائه مدارک پرونده تان به سفارت یا دفتر vfsیا ویزا متریک( بسته به نوع کشور) مراجعه  نمایید.در روز مصاحبه از متقاضی انگشت نگاری از ده انگشت انجام می شود و معمولا سوالهایی در مورد خود شخص و هدف اش از سفر را میپرسند .
2.تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن
شما باید از سفارت کشوری که مقصد اول شما در ورود به ناحیه شینگن است فرم درخواست ویزا را دریافت کنید و آن را با صداقت تمام تکمیل نمایید. این فرم را با توجه به سفارت هر کشوری یا باید حضوری دریافت کنید یا می توانید دانلود کنید.
3.تکمیل مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای شینگن
در این مرحله شما باید مدارک تان را به همراه فرم تکمیل شده درخواست ویزا به سفارت ارائه دهید .
4.مصاحبه در سفارت
شما باید در زمانی که سفارت به شما وقت داده جهت مصاحبه همراه با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن به سفارت بروید. و با افسر کنسولی مصاحبه کرده و مدارک را تحویلش می دهید . در طول مصاحبه افسر کنسولی از شما درباره محل اقامتتان، زمان و هدف سفرتان سوالاتی می پرسد که فقط باید در نهایت صداقت و درستی به سوالاتش پاسخ دهید و او را جهت صدور ویزا متقاعد نمایید.
5.پرداخت هزینه ویزای شینگن
در این مرحله باید جهت اخذ ویزا هزینه پرداخت کنید که این هزینه توسط کشورهای عضو شینگن تصویب شده و با توجه به سن و شرایط و وضعیت متقاضی متغییر است.
معمولا هزینه ویزای شینگن 60 یورو است که در دفتر 15، vfs تا 20 یورو بابت خدمات علاوه بر هزینه ویزا دریافت می گردد.
6.بررسی و پاسخ ویزا شینگن
.در نهایت شما باید بین 15 تا 30 روز منتظر بررسی مدارک تان توسط سفارت و پاسخ به درخواست اخذ ویزای شینگن خود باشید این بازه زمانی با توجه به شرایط هر فرد متغیر است.<
  • mahshid tavayef

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی