گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

تور آذربایجان

جمهوری آذربایجان کشوری است مسلمان در مجاورت دریای خزر که جز همسایگان شمالی ایران محسوب می شود. این کشور حدود 200 سال پیش بخشی از خاک ایران بوده است واشتراکات تاریخی زیادی با کشور ما دارد و به همین مطالعه تاریخ این کشور به لحاظ بازمانده های تاریخی و فرهنگی زیادش حائز اهمیت است.
جمهوری آذربایجان بزرگترین کشور قفقاز است که اروپای شرقی را به آسیای غربی متصل میکند و دارای دشت های سر سبز و طبیعی و زیبایی می باشد.
شهر بندری باکو، پایتخت و بزرگترین شهر جمهوری آذربایجان به عنوان یکی از نقاط نفت خیز دنیا دارای بافتی قدیمی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است این شهر به لحاظ آب و هوایی زمستان های بسیار سرد و تابستان های بسیار گرمی دارد بنابراین بهترین زمان سفر به شهر باکو فصل بهار همزمان با جشن نوروز است که طراوت نسبی هوا و شادی مردم سفر شما لذت بخش تر خواهد کرد.
زبان رسمی مردم آذربایجان آذری است اما به علت تاثیری که مردم این کشور در دوران های مختلف از همسایگان اطراف خود گرفته اند به زبان روسی و فارسی هم تسلط دارند .
باکو دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری غنی و زیبایی مانند خیابان شهدا، برج ‌های شعله باکو، رستوران زالکا، موزه‌ فرش باکو، ونیز کوچک، دیوارهای شهر، رستوران زافرانو، پارک فیل ‌هارمونی، موزه‌ی ملی هنر، یادبود میرزا الاکبر سبیر، کارگاه نقاشی علی شمسی، شهر قدیمی، قعله ‌دختر باکو، کافی ‌شاپ چای باغ، پارک ملی دریا کنار و ... می باشد که در این میان قلعه دختر از آثار ایرانی به جا مانده از دوره ساسانیان در این شهر می باشد.
شما هم اگر قصد سفر به باکو را دارید حتما با آژانس آنامهرپرواز همراه شده تا قبل از سفر با بهترین هتل های آذربایجان ، جاذبه های آذربایجان و مراکز خرید آن آشنا شوید و اطلاعات کلی درباره این شهر بدست آورید و برای سفر به این شهر توریستی می توانید از طریق وب سایت ما از جدیدترین نرخ های تور باکو مطلع شده و به صورت حضوری و یا آنلاین تور، هتل و بلیط خود را رزرو و خرید نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی