گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

چطور ویزای شینگن بگیریم؟

mahshid tavayef | دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر
اگر شما متقاضی سفر به یکی از کشورهای منطقه شینگن هستید حتما باید مجوز ورود به این منطقه را که همان ویزای شینگن است داشته باشید . شما با اخذ ویزای شینگن می توانید به راحتی بین 26 کشو عضو شینگن رفت و آمد کنید این به این معناست که هیچگونه کنترل مرزی در این منطقه وجود ندارد. فقط حتما به این نکته توجه کنید که ورود شما باید به کشوری باشد که ویزای خود را از آن کشور دریافت کرده اید به طور مثال اگر شما ویزای فرانسه را دریافت کرده اید حتما باید ورودتان به منطقه شینگن از کشور فرانسه بوده و بعد از آن به هر کشوری در ناحیه شینگن با همان ویزا به راحتی می توانید رفت و آمد کنید.

جهت درخواست ویزای شینگن شاید شما با کمی جستجو در اینترنت بتوانید مراحل درخواست ویزا و تعیین وقت از سفارت را انجام دهید اما توصیه ما به شما این است که ترجیحا خودتان برای اخذ ویزای شینگن اقدام نکنید و این امر را عهده به کارشناسان خبره ما در زمینه ویزا بسپارید، شما اگر خودتان بخواهید برای تعیین وقت و اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید، چون بدفعات این مراحل را انجام نداده اید با سوالات زیادی مواجه می شوید و باید مراحل را با آزمون و خطا پیش بروید،که در نهایت ممکن است درخواست ویزای شما به دلیل نقصی در پرونده و یا مواردی دیگر ریجکت شود، اما در این میان همکاران ما به دلیل سالها تجربه کاری در زمینه اخذ ویزای شینگن وآشنایی با قوانین سفارت ها می توانند شما رابه خوبی راهنمایی کنند. همکاران ما در آنامهرپرواز ابتدا مدارک شما را به جهت واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای شینگن بررسی کرده و اگر مدارکتان مناسب باشد، پرونده را مورد بررسی های بیشتر قرار میدهند و نواقص پرونده را خدمتتان اعلام کرده و فرم های مربوطه را در اختیازتان میگذارند، کارشناسان مجرب آنامهرپرواز شما را تا تکمیل شدن پرونده و رفتن به سفارت جهت مصاحبه کمک می کنند.
  • mahshid tavayef

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی