گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

گشت و گذار

وبلاگی جهت معرفی تورها، جاذبه های تفریحی و امکان تاریخی و مراکز خرید کشورهای دنیا

تور مشهد

مشهد کلان شهری است در شمال شرقی ایران که به عنوان دومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران در مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است. این شهر سالانه پذیرای میلیون ها زائر از داخل و خارج ایران به واسطه وجود حرم امام رضا می باشد. و به همین دلیل به عنوان پایتخت معنوی ایران لقب گرفته است. در مقایسه با شهرهای دیگر ایران مشهد بیشترین درصد گردشگر را به خود جذب می کند و سالانه بسیاری از شیعیان ایران و جهان به دنبال تورهای مشهد هستند تا به این شهر مقدس سفر کنند. با آژانس هواپیمایی آنامهرپرواز همراه شوید تا با تورهای مشهد، هتل های مشهد و جاذبه های گردشگری مشهد آشنا شده  و درصورتی که تمایل دارید به این شهر مذهبی زیبا سفر کنید با کارشناسان ما تماس گرقته  و از جدیدترین قیمت تورهای مشهد، هتل های مشهد، بلیت هواپیما مشهد مطلع شوید همچنین شما میتوانید بلیت خود را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری نمایید.
شهر مشهد داری آب و هوای متغیر می باشد اما با جود این متغیر بودن معتدل و متمایل به سرد و خشک است . و تابستان ها هوای مشهد گرم و خشک و زمستان های آن سرد و مرطوب است. مشهد علاوه بر جاذبه های مذهبی، دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی همچون حرم امام رضا (ع)، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادر شاه افشار، پارک های آبی، باغ مینیاتوری مشهد، مجموعه هارونیه و...  است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی